من با یک دنیا آرزو

سلام

 

منو نشناختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بذار معرفی کنم خودمو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

منم همون ک تو گوشه چشمات خونه

 

ساخته بودی برام از جنس رویای سپید

 

منم گل آرزو هات

 

منم همون ک میگفتی شبا خوابمومیبینی

 

منم همون بغض کهنه ای ک تو گلوته

 

منم همون شیشه بریده ک تو دستات بود

 

میخواستی با رنگ خونت نقاشی کنی

 

آخرین تابلو نفساتو

 

و هرشب منو تو خوابت میدیدی

 

و ازم میترسیدی آره منم

 

 تنهایی

 

نگاه ب اشکام نکن

 

من خیلی وقته کک دلم برات تنگ شده بود

 

آغوشم همیشه توروکم داشتم 

 

میخوام بغلت کنم

 

مث اون روزا

 

ونفساتو جرعه به جرعه

 

 سربکشم و تو رو باخودم ببرم

 

جایی که تو نیستی

 

و جات تو دنیای سیاهم خالیست



نظرات شما عزیزان:

علی تنها
ساعت11:14---6 بهمن 1393
وبلاگ خوبی داری -- بازم اینطوری ادامه بده
پاسخ: ممنون گلم مرسی


متین کج کلاه
ساعت0:00---6 بهمن 1393
عالی بود مرسی....از دعوتتم سپاس
پاسخ: خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393 ا 19:19 نويسنده : مریم خانومی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.